That was just a Dream

Goda nyheter på gång . Jag tror det lutar åt Mallis och jag är helt överlycklig !!! Hur kan en resa få en att må så bra !? Igår var vi på stand up med Özz Nujen inne på Strömpis , var riktigt kul ! Jag trodde inte riktigt att jag skulle skratta så mycket som jag gjorde !;) haha.. Herregud ! Det sjuka är att allt eller iaf mycket av de han säger är dagens sanning .. Jag kände igen mig och de tror jag de flesta gjorde . Ibland kanske de va lite väl grova skämt men kul var det iaf . Dansade lite , skrattade och hade trevligt. Kvällen gav mig flashbacks och plötsligt var jag 4 år tillbaka i tiden. Igår var dagen med stort D ! Imorse vaknade jag med ett leende på läpparna ! Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0