Bröllop!

Idag har jag fått äran att klä en brud. När Tina var hos mig förra veckan så hade jag endel tankar och ideer kring frisyren och så kollade vi lite på en sida på telefonen. Där hon plötsligt hittade en frisyr som hon kände på en gång att hon ville ha. Mycket lockar, tiara, och lite blommor i samma färg som hennes brudbukett. Vi gjorde den till en egen variant, ganska enkel. Men på samma stund unik.Tina var så glad och lycklig. Hon ville att tiden skulle stå stilla och att dagen inte skulle ta slut.Tänk vilken stor dag. Hon spelade en låt som en tjej ska sjunga.Det varså rörande att tårarna nästan höll på att komma. Att göra det absolut största i livet (enligt mig) gifta sig, måste kännas som att den sista pussebiten är lagd.Vilken underbar känsla.
Jag har fortfarande många bitar kvar att lägga.
Önskar henne all lycka!  ♥
Gjorde i ordning ett gulligt fruktfat med melon (hjärtan), stjärnfrukt och vindruvor. :)
Mer bilder kommer sen.
 

Den här dagen kommer jag leva på länge. 
Nu städ, tvätt, klippa Diana ikväll och packa.
RHODOS IMORGON!!! :)
Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0