Back in the days!

Helt underbar helg. Har tillägnat helgen hemma i Nora och bara myst med familjen. Det har varit en effektiv helg, vi har hunnit med mycket. Igår tog vi årets första (och sista!) dopp ! Ett snabb dopp kan man säga. Annars ägnade vi hela dagen ute i solen . Träffade Moa för en glass nere på stan på dagen och på kvällen var det dags för den årliga körsbärs -pallar-kvällen !! Vi tog bilen och hämtade upp Sarah! Jag fick köra, ovan som jag är gör jag alltid massa knas så hela bilen sitter och antingen skrattar eller gråter haha !;) hur som , det var gott med körsbär ! Bellis var blivit klippt och vi är nu klara med våran scratchingbok från Grekland. Den blev så fin :) satt och klippte så mkt att jag fick. En blåsa haha, men det var de värt. Och idag innan vi åkte hem till Öre så var vi iväg och plockade svamp. Dessa dagar var verkligen back in the days.. Älskar min familj så mycket. Ni är bäst ! Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0