Saturdaynight.

Godispåsen står på bordet, fasen vad ja äter godis! Jag är inne i någon slags sockerperiod. Min kropp skriker efter energi, då är väl inte godiset de bästa men dock de snabbaste.. Vilket underbart väder det har varit idag. Tog en powerwalk mot naturens hus idag, musik i öronen och solen värmde mina kinder. Underbart!  Sen har bästa Peter varit här och hjälpt mig sätta upp de efterlängtade rullgardinerna!! Äntligen! Nu hoppas ja kunna sova lite längre på mornarna än vad jag kunnat gjort på senaste tiden.

 

Har fått massa förfrågningar redan hur planerna ser ut inför midsommar. Det känns som det är minst ett halvår kvar men tiden går fort och jag inser att det bara är några månader kvar. Midsommar förra året kan vara bland det roligaste firande jag haft! Packade ihop oss 5 blondiner i en bil, körde till Jönköping och landade i ett mysigt hus en bit utanför Habo. Där väntade trevligt folk och vi stannade över förväntan faktiskt där hela helgen! Några riktigt mysiga dagar var att vänta. Jag älskar spontana resor! Självaste midsommar innehöll allt den ska göra. Sol, fest, blommor, mat, lekar och vänner! ♥

Den här midsommarn kommer bli svårslagen!

Puss Sandra

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det där är härliga minnen :)

2012-04-16 @ 23:18:49
URL: http://sunshinestories.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0