Mohombi and dirtysituation!

Kvällen började hemma hos Carro. Där var jag, Diana, Emy, Carro och Karin. Högtalarna spelade dirtysituation, maracaca, bumpy ride och många mer låtar. Vi var taggade till tusen när vi anlände på Frimis!  Jag och Karin hamnade längst fram. Det var totally flashbacks tillbaka till 5 år sedan när man var 18 och alltid hängde på ön. Hursom, Mohombi var GRYM! Det är allt jag har att säga! Han är så sjukt mycket snyggare irl än i hans musikvideor!! Det var en galen kväll utöver det vanliga och mycket mer.. Som jag tyvärr inte kan dela med mig av här i bloggen , men som jag mer av allt skulle vilja avslöja! ;)

Så het att man smälter i hans närvaro..

Blev ett långt bildregn, och väljer att avsluta detta inlägg med två ord:

Loca Loca!

Puss o Kram Sandra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0