Let´s Go!

Påsken närmar sig med stormsteg!
Jag som älskar karameller och sötsaker tycker den här tiden är den bästa, haha.
Då får man äta godis. Mycket godis!
En dag kvar på jobbet! Just nu är det FULLT ÖS, med ordagrant stora bokstäver.  Imorgon har jag gjort en såndär dum grej jag är duktig på- att boka en  fullproppad dag utan tid för lunch. Det är bara att blicka framåt, ta dagen som den kommer och dessutom göra den till den bästa! Vi ska fösöka stänga igen kring 16.00 tiden imorrn men jag tror att vi blir kvar till tidigast 17.00.
På fredag får man ju inte missa Mohombi på Frimis! Det var nästintill hundra år sedan jag var där! Det kommer bli galet! Självklart kommer jag och tjejerna vara  där och skaka rumpa till alla hans grymma låtar! :)
Nu ska jag läsa några rader i min bok och  försöka somna tidigt, innan kockan ringer tidigare än vanligt imorrn.
God natt!


Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0