Glad Påsk!

Glad Påsk på er alla! (en dag försent).
Hoppas ni har haft en fin påsk. Det har jag, och den är inte slut än. Fyra dagars ledighet minns jag knappt när jag hade. Riktigt skönt iaf! Ska försöka koppla av nu sista dagarna hos mamma. Framför allt få någon ordning på min sömn. Vaknade tidigt imorse återigen. Var på salongen redan vid 9 tiden och storstädade i två timmar med mamma. Sen direkt till Nora. Nu sitter jag här och ska försöka stressa ner..
Godispåsen som står bredvid ser inte  alls lockande ut.. Eller?
Nu godis och mystime i soffan och i högtalarna hör ni Leona Lewis hos mig idag!

Ser så mycket fram emot mina resor!!
Det är egentligen enda gången jag kan slappna av och släppa allt - när jag får resa!


Avkoppling...






Ha en fortsatt mysig PÅSK!

Puss o Kram Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0