Wendy Cummins !!!

Längsedan jag hälsade på i bloggen! Har haft en otroligt kaotiskt tid sen ett tag tillbaka. Jag har inte varit helt hundra , jag krigar fortfarande med min dunderförkylning som är mycket bättre men intehelt bra! Vi har jobbat massa massa massa!!

I Tisdags var jag och Caroline på en Cut and Style kurs med engelska Wendy Cummins! Häftigt!! Hon är känd för bland annat att vara en av Englands bästa visningfrisörer och har vunnit en hel del priser genom åren! Hon gav såklart en massa inspiration. En mycket givande och trevlig kväll!

Nu är även datumet för London och Saloon International (den årliga stora mässan) satt!

15-18 oktober. Och bäst av allt, Diana ska även åka med! Vi kommer att ägna söndagen på XL och resten av dagarna blir shopping! Wihooo! ♥

Kommer att ha en hektiskt höst, men  de ska bli roligt! Ska även slänga in en Stockholms trip med mina Apple girls och en trip till PAPPA i November! Och massa massa annat kul!

Nu ska ja fortsätta mysa med mamma, vilket hela min helg har bestått av!

Hoppas alla har har en lika lugn och  fin helg som jag. Ibland behöver man ta en paus -  och andas!

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0