Maracacacaca!


Det var fest igår! Kul kväll, förutom vissa omständigheter men som tur löste sig!! :D
Hade helt turen med mig på min sida helt enkelt!

Dagen har bestått av mera städning på salongen, lite klipp och sen en långpromenad med Bella.
Igår blev de lite jobb, städning och shopping. Var inte hemma förräns halv 8 på kvällen. Mer eller mindre död. Men med lite good music i högtalarna förvandlades min trötta själ till något helt annat!
Jag och Carro intog dansgolvet i highheels och förblev där hela natten  till stängning. I dimman.


I

Idag har jag klippt mig. Eller rättare sagt Carro klippt mig. Har klippt mycket, över 1 dm så nu känns mitt hår jätte kort. Men de växer snart ut igen!
Ikväll blir det cykeltur ut till Naturens hus, med filtar, ljus och något gott att äta. Tjejerna och jag.  MYS!
Puss o Kram
Sandra


LONDON NÄÄÄÄRMAR SIG!!! Har redan spikat lördagkväll  med utgång, med tjejerna och Julia!
Kommer bli galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0