Klackarna i taket!

Det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår! Jag träffade hela gänget från våran Greklands resa. Vi har inte varit samlade alla fem personer på 4 år! Caroline som bor i Manchester är hemma på besök i Örebro . Hon var hemma förra sommaren men det kändes som flera år sen vi sågs sist! Vi tittade på en massa bilder och kommer ihåg studentresan som igår ! ;) Vi börjar bli gamla... 22 år! Hjälp(!)

Denna vecka har varit ganska kämpig, jag jobbat asset av mig trots min dunder förkylning. En morgon tvivlade jag på att ens kunna kliva ur sängen men jag tvingade mig iväg till jobbet. I slutet av veckan har jag mått bättre och känner mig lite på bättringsvägen.. Tills idag! Det skulle blivit en lugn kväll, men det är svårt att sluta när man har som roligast, eller hur? Min sista röst och sista energi tappade  jag på Strömpis dansgolv inatt och dem verkar vara kvar där ännu.. Idag är jag seg, mer än seg.

Jag är hur trött som helst nu men självklart kan jag inte sova ut eftersom det är helg Vaknar alltid för tidigt när jag väl får sova ut! Finns väl nån meningen med de också! :) Ska fixa mig nu innan jag springer ut på stan en sväng.

Föresten, om en månad åker jag och Caroline (kanske Diana) till England ! Birmingham eller London, för mig spelar de ingen roll vilket vi väljer.

Huvudsaken vi kommer åt den underbara shopping som dom har att erbjuda ! ♥

Can´t wait!

Puss Sandra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0