Fotat!

Äntligen ligger jag i sängen efter denna långa men roliga dag! Måndagen började bra på jobbet, trevliga kunder och lyckade samtal med engelsk talande inblandat!  Slutade en timme tidigare idag, så vid 17.00 kom Diana till jobbet och vi åkte direkt till fotograferingen! Vi höll på i 5 (!) timmar att fotas! Det var såå kul! Min energi nivå var dock  inte på topp sista timmen kan jag bara nämna. Malin och Johan är verkligen duktiga fotografer!!  :)

Lite mörka bilder, de är tagna med våran kamera, och luset där inne var inställt på något annat vis.

Nu behöver jag blunda för några timmar !

God Natt!

Puss Sandra



Kommentarer
Postat av: Fotojohansson

Åååh vad kul o se bilderna! Kolla in på din mail så har jag mailat över några bilder.



...och tack! :)

2011-09-20 @ 20:58:05
URL: http://fotojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0