Hair, shopping, Party! LOVE <3

Det pirrar i magen av vetskapen att om 10 dagar sitter på planet till London. På söndag (dagen efter vi kommit dit) ska vi kolla på TONIANDGUY och deras visning! Häftigt!! Dom är så stora och sätter dom största trenderna alltid.
Kan ni gissa om jag kommer vara paparazzi och ha kamera i högsta hugg?
Sen själva mässan runtomkring kommer bara bli så kul!! :) Pratade idag om mässan som finns i Italien Bologna (eller hur de stavas).  Den brukar vara på vårkanten runt mars april har jag för mig. Den ska också besökas närmsta åren!
Hursomhelst. Idag  har det varit en toppendag på jobbet! Kännt mig full av energi, solen har skinit och jag har haft underbara kunder! Jag är så glad att jag får jobba med det jag verkligen vill göra. Jag  uppskattar verkligen det och tar vara på varje dag som om det vore den sista.
Det har föresten varit dåligt med bloggande på sistone. Har inte haft någon alls tid för detta. Har haft sådär galet mycket jobb , över tid nästan varje dag ! Sen har jag även dargit igång med träningen på Njoy, väldigt skönt. Var på Bodyjam i måndags, vad jag älskar dansen, movesen, musiken. Till veckan blir de Zumba som är största favoriten. Måste provas till er som aldrig provat!

Nu ska jag slå igen datan och läsa lite ..
Godnatt!
Puss o Kram Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0