Gårdagen !

Igår var jag såå nära nära på att ta flyget som gick 21.00  från Arlanda ! Det hade blivit en stressig resa men helt klart galen tur ! Hursomhelst bestämde jag mig för att vara kvar i stan, Stockholms besök och vännerna fick mig att hållas kvar. Det var Halloween igår, eller hela helgen har jag sett skräckinjagande exempel. Vi hamnade på en  fest där de endast var vi som inte var utklädda. Det var allt från Joker / Batman till en tjej som var utmålad till afrikan. Det är så kul med maskerad, en sån där grej man oftast bara styr upp en gång om året.
Vi hamnade på Strömpis och dansade i timmar !  Det känns i kroppen idag, inte minst mina fötter .
Idag blir en lugn dag. Men min bok i högsta hugg, en kopp te och filtar. Har varit ut på långpromenad med Bella. Ska träffa Julia på Java senare och skvallra lite ! Sen måste jag hem och laga middag till mig och Diana. Undra vad man ska hitta på idag. Några förslag?

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0