Dagens Goda Gärning !

Imorse när jag vaknade skickade jag ett sms till min pappa där det stod : "Pappa, den 15 nov får du tanka bilen och hämta oss på Frösö flygplats **.00! Puss Sandra". Det var så kul att skriva det och överraska honom för jag och Diana hade lovat redan i Augusti att vi skulle komma och hälsa på . Men då stod valet mellan Magaluf eller en resa till honom. Dum som man är valde vi nöjet framför familjen. Och efter det trodde han nog inte vi skulle komma.
MEN nu har jag planerat in några semester dagar i November så det blir en perfekt resa till honom.
Idag bokade vi tåg samt flygbiljetter!!
Så skönt att allt är spikat och klart! Just nu längtar jag som bara den !!! ♥
Var trots allt  i påskas vi träffades senast. Kärlek.


Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0