Yellow

Några dagars semester i Norrland (får man kalla Jämtland för de?) , har gjort susen i min kropp! Det kliar i fingrarna och jag är sugen på att börja jobba igen! Det är lugnt och skönt här. Ovanligt tyst och stressen ser man inte på långa vägar  här. Det här kan man nästan kalla medecin. Man laddar verkligen om på nytt! Jag pratar ofta om mina helger som jag ibland spenderar i Nora hemma hos mamma. Jag kallar det paus. För det är precis vad det är. En stor, stor skillnad till min vardag. Hemma i Örebro är det ombytta roller- min vardag är stress.
Nu ska jag fortsätta umgås med pappa, imorrn är det time to say goodbye! Flyget går 14.30, måste vara i tid så vi inte missar incheckningen som vi gjorde i London sist. Puh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0