Pappas dag! <3

Idag är det pappa alldeles egna dag. Fars dag! Jag önskar att jag fick ge honom en bamse kram och tillbringa dagen med honom men jag får vänta TVÅ dagar till!! PÅ tisdag åker vi till honom och stannar där tills på söndag.:)
Som  vanlig ordning drömmer jag mardrömmar två veckor innan jag ska sätta mig i ett plan och flyga. Och ingen skillnad är det denna gång! Har drömt var och varannan dag om flygkrachsar hit o dit. Vet inte var var min flygrädsla kommer ifrån. Eller varför den blir värre. Men en sak- den ska aldrig hindra mig från att resa!
Om det går som det är tänkt så kommer jag ägna 12 timmar sammanlagt på ett plan ensam, om några månader. Det blir en utmaning i sig! Mer om det en annan dag..

Sist vi var här. Hoppas inte det hinner komma snö i veckan. Vill inte ha vinter redan :)

Världens bästa Pappa! ♥

Snart ses vi pappa!!!! ♥


Diana slutar kl.18.00 idag och som vanligt har jag lagat middag till oss när hon kommer hem på söndagar ! Vi får besök av Sandra senare ikväll. Sen har vi även tvätten.

Kom hem från mamma för en timme sen. Har varit där hela helgen och vilat upp mig. Tagit en paus i mitt liv. Sånt som behövs ibland. Både för att ladda om och även kunna prestera bra.

Morgondagen kommer bestå av övertid på jobbet. Ska jobba sent. Sen hem och packa till resan.

Tisdag jobbar jag 9.00 -16.00. Sen går tåget en timme senare. Ska bli skönt att endast behöva byta tåg i Stockholm för vidare resa till Arlanda. Hoppas vi kommer fram på rätt gate. Kan nämnligen inte Arlanda så jätte bra. Hursomhelst, vi landar 22.10 i Östersund. 45 minuters flygresa är inte så mycket att klaga på.  Jag brukar kunna hantera det ganska bra, det är värre för Diana. Jag antar att mina fingrar och min hand kommer bli sönderklämda även denna start och landning. Whish me luck!

Puss Sandra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0