Ny bok!

Igår inhandlade jag en ny bok. Det är alltid kul me nya böcker! Jag har inte läst så mycket förr men har börjat läsa mer och mer. Vi hade en inomhus - mys- dag igår! Låg och läste i flera timmar. . Årets första snö yrde utanför fönsterutan och jag var mer än lycklig som fick hållas inomhus.
Igår hade vi släktmiddag med mina brorsbarn, Jessica och Daniel. Vi åt massa god mat på Draupner  , som sedan avslutades med en fika hemma hos dem. Mysigt!
Idag började vi med att besöka vår brors grav. Vi tände två ljus. Det är ett måste när vi är på besök häruppe.Det är alltid fint runt hans grav.Hans barn hade gjort fina grejer som ligger på hans grav. Minnen fladdrar förbi och ännu starkare bli dom när man besöker hans plats. Det är jobbigt, men är ett måste. Känns väldigt skönt efteråt.

Pratade med tjejern i Örebro idag !Kan inte hjälpa attjag saknar dom. Samtidigt som vi har det hur bra som helst här. Vi åker ju hem imorgon. Alltid ångest när jag ska lämna pappa. Tårarna kommer rinna som vanligt när vi närmar oss flygplatsen och det är dags att säga hej då. Jag ska kämpa för att hålla tillbaka tårarna och faktiskt tänka på att vi ska åka tillbaka hit i April igen! ♥

Nej , nu ska vi ner och äta middag, för sen kommer Ida hit. Hoppas hon har med sig sin lilla Casper! :)
Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0