More energy, thanks!

Please, give me some more energy!
En hektisk vecka var väntad. Den har varit fullspeckad med möten, kurs/inspirationskväll och en hel del jobb!
Den har blivit få timmar sömn denna vecka. Jag måste verkligen ändra på mina dåliga vanor. Komma i säng i tid och få mina 8(!) timmars sömn. Ja, det är verkligen så, jag behöver 8 timmars sömn.
Ett nytt datum är BOKAT! 2 februari -12 !! En stor visning med allt från modernt- klassiskt  och avantgarde!!!! Det är Toupema Belgal som kommer att hålla i den på Nalen i Stockholm . Inspiration!!!

Och så var det fredag igen.. Underbart! Jag kom till mamma för några timmar sen. Har ätit god mat och bara myst i soffan framför Idol!   Ska vara här hela helgen. Jag behöver återhämta mig. Återhämta lite sömn och det viktigaste  av allt; fylla på med lite energi.
Ha en fin helg allihopa!
Puss o Kram Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0