Finest !

Kommande vecka ska bli spännande! Imorgon startar jag veckan fullt med jobb! Ska försöka ta mig till Njoy imorrn kväll. Får hem Bella imorrn också, måste hinna klämma in en lång kvällspromenad med den lilla tjejen med :) Tisdag jobb och sen iväg på en  handledar kurs om jag förstått de hela rätt. Det kommer nya regler och nya avtal inom våran Svenska Frisörföretagarna. Så en heldel nytt att lära och de ska även ge oss Apu/apl behörighet. Spännande!
Onsdag jobb, och sedan kolla på en håruppsätningskväll hos HÄR! Dom har ju precis bytt lokal så nu ligger den några meter närmare än den låg innan. Det är toppen att ha dom så nära! Det kommer vara Topema Begal som håller i den om jag inte minns fel.. Torsdag Jobb, sen kanske försöka hinna träffa Appel sis och även hinna färga mitt egna hår. Fredag jobb. Spendera helgen hos mamma. Ska bli skönt med en lugn helg nästa helg! Nu har det varit liite mycket på senaste!
Nästa vecka åker jag och Diana till pappa några dagar! Det kommer bli awesome !♥
Våran trötthet idag resulterade i att vi blandade ihop dagar och datum. Så Diana ringde och grattade pappa på Fars dag, fast det är ju nästa söndag. Haha.. Han skrattade högt ! Det är inte så lätt alla gånger ;) Pappa ska få sina presenter när vi kommer upp istället. Funderar på vad vi ska köpa? Har ni några bra Fars dag tips?
Nu ska jag blunda några timmar. Min kropp skriker efter sömn. Den här natten blev ganska så hård. Lite för många timmar på dansgolvet och några för få sömntimmar !
Godnatt!
Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0