Back on track!

Då var man hemma i Örebro igen då. Efter en härlig vistelse hos pappi! ♥ Underbara dagar, med solsken och lite snö. Igår var Ida och hälsade på en stund. Hon lämnade Casper hemma, så hon fick lite ensam tid. Man märker verkligen att vi är barndoms vänner för vi är fortfarande så himla lika i sättet. Vi har samma tycke om allt och hon är en otroligt fin männsika. Jag önskar att man hann ses lite oftare än en gång per år.
Imorrn är det back to work! Sen iväg till Nora och hämta skruttan Bellis! Saknar henne massa!
Idag var det kört- igen ! Diana och jag skulle handla inne på flygplatsen innan vi skulle åka. Jag tänker inte publicera exakt vad som hände men det resulterade i att hela restaurangen satt vända och kollade på vad vi höll på med. Det spelar ingen roll vart vi är, vad vi gör, eller hur vi gör så händer det alltid något! Vikan kalla det något.
Vi två. Diana och jag borde vara med i Guiness rekord bok med ett rekord i att göra bort sig.
Vi lever ett spännande liv. Man vet aldrig vad som händer härnäst!
Puss Sandra
Vet ni, jag saknar mitt långa hår!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0