Weekend med Bästis Benn!! :)

Efter en hård arbetsvecka anlände Benn till Örebro fredag kväll! För att hälsa på sina favorit tvillingar!! :) Haha..
Vi myste framför tvn, pratade och skrattde! På lördagen hade vi bestämt oss för att ta en cykeltur til fina Hjälmaren / Naturens hus MEN när jag ska gå ner så inser jag att min cykel har blivit stulen!!!! Min andra cykel på mindre än ett år!! Jag blev så jävla arg , men tänkte i samma stund att ingen idiot ska få förstöra min dag. Vi gick upp på stan alla tre och köpte glass och satt o0ss i solen istället.

 

Dianas glass! ;)

Eftermiddagen bjöd på en långpromenad ut till Naturens Hus, Hjälmaren!

Den här platsen är väldigt speciell för mig.... ♥

När vi skulle gå hemåt till stan såg vi en orm.. Och ett rådjur!

När vi kom hem var vi helt slut och slängde oss i soffan!

Kollade på Eurovison!! Erik Saade kom TREA! Wihooo! Han var bara galet SNYGG att jag dog ett tag!

Söndag och hemfärd för Benni boy! Tråkigt att skiljas från denna favorit!

Tack för en fin helg! ♥

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0