Valborg 2011!


Tillbringade kvällen på väster och på Frimis!! Hela ön gungade! Det var 4500 personer!! Ett folkhav över hela stället! Trodde inte Örebro hade så mycket att ge, men de var galet! :)
Massa olika tält med olika musik, vi hamnde i Rnb tältet, sjukt nice! ;)  Vi var även tvugna att besöka bajamajor som var uppställda utanför, de var lite back in the days när man var på augustibuller festivalen för typ 5 år sen! Haha.. Det är så himla äckligt. Diana o jag gick in i samma. Vi var as rädda att någon skulle välta dom där, hehe.
Träffade massa gamla ansikten igår, jätte trevligt. När de är sådär mycket folk på ett ställe är de svårt att hålla ihop , men Diana o jag satt ihop hela kvällen!!
Tyväärr hade jag sett fram emot att fira Valborg med mina bästa tjejer. Men så blev inte fallet. Att några ord kan förändra en hel kväll är lite tråkigt. Jag tar inte skit, man vet vad som är rätt o fel. Besviken. Punkt.
Idag jobbar Diana till 18.00. Hon är så himla duktig som jobbat hela helgen men ändå klarat av att gå ut o svina lite. Man är ung nu, inte om 10 år! Jag ska iväg o sola lite solairum eftersom inte vädret tillåter. Sen ska jag laga nåt riktigt gott tills ikväll. Köttbiffar, klyftpotatis och svampsås! De ni! ;)

Den här lilla damen gjorde mig sällskap imorse! Hon är världens bästa! ♥

Tack alla för en galen kväll på Frimis!! ♥

Man är ung nu, inte om 10 år!!!

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0