På topp igen! :)

Igår var en ren deppkväll! Jag grät och grät och grät... Allt kändes skit. Det var de som behövdes för att få mig på benen igen. Idag är jag tillbaka på banan! :) Haft en toppen dag på jobbet! Men smaskiga News! Haha..Jag är ju en ganska nyfiken människa av mig och dessutom Frisör vilket passar väldigt bra oftast!
Nog om de. Jag orkade inte deppa mer som sagt över lägenheten som vi inte fick. Kanske kan jämföras med en droppe i havet egentligen. Har redan en annan lägenhet på gång :) :)

Nya skorna,helgens outfit!

Carro o Calle!

Ett skratt förlänger livet!♥

 

Längtar tills jag får ta mitt pick o pack och dra till varmare klimat. 7juni it is!

Har massor att hinna med på den lilla veckan.

Cala dO´r , Es Trenc, Shoppingcentrumet El Corte Ingles, kända Abaco och självklart ska vi träffa alla trevliga människor vi träffat där gångerna innan! Can´t Wait!!!!

 

Puss o Kram Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0