Otur!!!

Jag är så jävla ledsen just nu. Min dag har varit toppen på jobbet. Jag har haft massa goa kunder , jag har gått nu i tre dagar på att få komma heem varje kväll och öppna min inkorg och läsa ifall  jag fått mejl om lägenheten vi kollade på i SÖndags. Behövde jag ens hoppas! Jag har aldrig turen med mig. Jag hade inte kunnat ge ett bättre intryck av mig själv på visningen ÄNDÅ var de nån annan som fick den som säkert inte ens var värd den. Lägenheten är en TOPPLÄGENHET med klass! Nyrenoverad på botten plan, ombyggd. Klinkers och trä golv, en speciell planlösning somja aldrig sett tidigare. Det hade varit perfekt för mig och Diana och lilla Bella. Den låg dessutom i stan och med en billighyra. OCH förstahandskontrakt! FAN ja önskar att jag aldrig ens sett den där... Det gör så jävla ont att veta att nån annan ska få bo i den där fina lägenheten.
Jag stör mig på alla människor som inte kämpar ett skit. Som får allt serverat på ett silverfat. Kanske är de dom som är svaga och aldrig testat på att få en minsta motgång? Vem vet svaret.. Själv är jag och Diana otursbarnen bland våra vänner. Fått kämpa ganska mycket för det/ där vi står nu. Helt utan våra föräldrars hjälp. Ingen "pappa betalar" här inte! Turen är sällan vid våran sida. Men vi skrattar åt det och lever vidare!
Tur att jag har en underbar vecka med tjejerna i Medelhavet att se fram emot! Om 13 dagar lyfter planet!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0