Fina Måndag!

Idag är sista kvällen hos pappa. För imorgon ska vi åka hem! Alltid lika ledsamt. :( Det är idag somjag riktigt har kunnat slappna av. Solen har skinit hela långa dagen och det var hus skönt som helst!  Tidigt imorse åkte vi till pappaus stuga som ligger i Storbacksjön. Det är alltid lika mysigt att komma dit. Sen åkte vi hem och fikade lite. Jag och pappa gick ut och jag lagmig på ett renskinn. Där somnade jag :) Och pappa! haha.. Jag älskar att sova i solen.
Sen åkte vi ner på byn och träffade gamla barndomsvännen Ida och hennes 7 månaders lilla Casper! Träffade även hennes söta mamma Elisabeth som vi inte hunnit träffa på 10 år (?) . Har haft en  toppen dag med andra ord! Avslutade kvällen på Draupner me Kinamat, mums! Eva kom tillbaka från Stockholm idag så vi alla fyra var samlade.
Alla dagar har varit toppen dagar! Igår var mina brorsbarn här och vi grillade korv och åkte skoter! :) DOm har blivit så gamla, Eira har hunnit bli hela 11 år. Hon är nästan lika lång som mig. Båda är jätte vuxna och kör skoter själva (bättre än mig och Diana). Men jag skyller på att vi bara åker skoter en gångom året.
Vi var iväg och tände ljus på vår brors grav. Det var fint skottat och ljus tända. Vi tände två ljus! Det är jobbigt att besöka graven. Men det är ändå ett måste.
Anders tittade även förbi några timmar igår. :)
Fin dag! ♥

Fin kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0