Snödropparna blommar!!!

Precis hemkommer från en långpromenad i det fina vårvädret! Och vet ni? Snödropparna blommar! Hur säkert vårtecken är inte de!?! :) Det kryper i hela kroppen när jag vet att varje dag är en dag närmare sommar! Min sommar ska slå alla rekord i år!

Förra sommaren dök du upp i juli, förstörde det mesta. Som från ingenting dök du bara upp. Du bara stod där en kväll. Det var som en kniv i hjärtat samtidigt som jag var hel igen. Dina ord, dina kyssar din röst. En sekund senare var du borta igen. Du fanns inte där. Jag minns känslan. En jobbig period. Du var ett svin. Ett riktigt stort också! MEN samtidigt Det var skönt att se dig en sista gång.  Just nu känns de bara skönt att vi bor i olika land. Många mil ifrån varandra.  Du lever ditt liv och jag lever mitt liv. Båda har gått vidare.  Jag känner mig äntligen hel och stark iigen!
Live your life!


Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0