Östersund - Stockholm-Örebro.


Då var man hemma igen. Sittandes med datorn i knäät. Har hunnit få lite mat i mig efter denna långa dag. Vi vaknade tidigt vid 9 imorse. Åt en sista frukost tillsammans. Jag hatar känslan som finns inom mig den sista dagen när man ska åka därifrån. Alltid samma känsla och den går inte att få bort. Tårarna vill så gärna rinna ner för mina kinder men jag står emot. Tvingar min hjärna att tänka på något positivt. Jag hatar farväl om man nu kan säga det. Det är alltid jobbigt. Vid 11.00 skjutsade pappa oss till flygplatsen. I bilen spelades en låt på radion som fick mig att tänka ännu mer. Och det blev ännu jobbigare att tänka bort. Jag klarade mig från att gråta floder den här gången.
Hur som helst. På flygplatsen kom en pilot och satt sig bredvid oss. Vi började snabbt att byta några ord! ;)
Världens hetaste yrke måste ju nästan vara pilot! Han var riktigt mumsig iaf! Och trevlig :)
45 minuter senare var vi på Arlanda där vi tog en buss till Örebro.
Hemma vid 19 tiden så det blev en lång resdag iaf. Men det är så skönt att åka flyg ändå, med tanke på att de går så snabbt.

Jag har haft underbara dagar och jag saknar redan pappa! Men jag har lovat att det inte får gå så långt som ett år mellan nästa gång vi ses!

Jag hann vara hemma 30 minuter innan första skadan är skedd. Jag har förstört våran toalett. Tappade en parfym flaska på toalett locket så det sprack ! :S Hoppas de går att laga! :P

Igår sista kvällen busade vi massa med pappas vovvee Wilma! Hon är så mysig :)
Men lite större än våran Bella donna! :)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen med söta fröken Bella! Åh jag har saknat henne så! ♥

Godnatt!

Puss o Kram Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0