Jämtland !


Det tog mindre än ett dygn. Mindre än 24 timmar att vara tillbaka i det liv jag levt förut. Att inse vad folk är olika.
Jag lever ett helt annat liv 50 mil härifrån. Men så fort jag är på plats hos pappa så är allt de gamla vanliga igen. Folk är underbara. Dom är trevliga! Jag önskar att jag levde lite som dom gör här.  Hemma i Örebro är alla måsten i första hand. Här tänker man inte så mycket på tiden. Jag har till exempel inte ens en klocka med mig hit bara för att jag skulle koppla av några dagar! Hemma är det stress stress stress.. Här är det avkopplande och ett annat lugn.  Det är skillnad på folk och folk. Jag måse erkänna att det är mer ytlighet på hemmaplan än häruppe. Men och andra sidan är folk så nöja med det dom har här, allt är så naturligt. Jag har inte haft smink på mig sen jag kom hit, haft håret i en knut och sprungit runt i min mysdress. Det är awesome! ♥
Jag är en person som tar mycket för givet, jag letar alltid efter nyheter, vill åt det spännande. Jag är aldrig nöjd. Man ser inte värdet i det man har föränn man förlorat det.  Det jag vill komma fram till är att vi lever två helt olika världar!
Jag blir ibland lite förvirrad över mig själv. Som person vill jag utvecklas och göra nya grejer.Jag har jobbat som egenföretagare sen två år tillbaka. Bara de är ett stort steg eftersom att jag bara är 22 år fyllda. MEN jag är inte nöjd för det. JAg vill göra något nytt. Flytta till Stockholm? Flytta till Spanien? Frisör? Asien trip? Mitt huvud snurrar.. Mycket grejer och lite tid. Om jag bodde här hade jag aldrig tänkt i dom här banorna. Jag hade varit nöjd med det jag hade!

Idag har varit en lovely day!
I eftermiddags tog jag, Diana och Pelle en sväng på skotrarna. Vi lånade pappas skoter och Per hade sin egna :)
Det blev en riktig tur,vi var ute o åkte i en och en halv timme. Underbart! Han är en jätte fin kille! Jag är glad att vi lärt känna varandra dom sista åren. Efter skoterturen åt vi en god middag lagad av daddy! Nu ska vi baka litegrann! Sen är det Melodifestivalen! Jaa har många favoriter, men min bästa är nog Eric Sadee och Danny bara för att dom är grymt snyggga också! :) :)
Adios!
Puss Sandra
Kärlek. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0