Birtday party @ Malmgatan!

Igår var det firande av Carro hemma hos oss! Kvällen började med pizza och mys och slutade på Strömpis dance floor!Det var en trevlig fest hemma hos oss, vi var 10 stycken i vår lilla etta. Riktigt kul! :) Som vanligt när man beger sig ut på krogen så splittras man ganska snabbt. Jag dansade tills mina fötter strejkade. Dom var  med andra och mer döda än levande. Stapplandes hem gick jag och kom hem utan att trillla en endaste gång! ;)
Jag var så glad att jag fick umgås med dom finaste tjejerna igår!! ♥ Det fanns några som inte var på plats o dom var också saknade!
Idag har vi haft storstädning , tvättat, promenerat, ätit middag med mamma och haft mys! Underbara söndag!
Imorrn är de måndag, nya tag. Jag börjar redan 8.00! Det är full fart fram till torsdag nu. Sen tar jag flyget o åker till pappi på Fredag!!! WIHHOOOOO! ♥

Ikväll skulle jag byta mitt sim kort till min nya mobil , vilket gjorde att gamla sms är gone och faktiskt konstigt nog fanns de sparade sms sen 2008.

Det var ett speciellt sms från en speciell person :"....  text...... Vi hörs imorgon :) Puss".

De var skrivet 7 juli 2008.

Flaschbacks..

 

Ett litet sms kan få mitt huvud att börja snurra. Tappa taget om verkligheten. Fast i drömmarna. Och till o med kanske ge mig ett litet hopp om dig. Finns de en mening?

 

Godnatt!

Puss Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0