Ben & Jerry räddade min dag!!

Äntligen ligger jag i soffan och vilar en stund. Det har gått runt sen igår! När jag komer hem vid sju tiden igår var Sandra här och  syrran. De höll på att fixa sig för att Sandras syster (våran granne) hade inflyttningsfest. Jag slängde i mig maten och fixade iordning mig. Jag hade bestämt mig  för att inte dricka något,men vi alla kom överens om att vi skulle ta ett glas iaf innan vi gick ner. Och så blev det ett glas till. En shot och ett glas till...
En trappa ner var det drag!! ;) Det var kanske runt 15 -20 pers i hennes mysiga lilla etta. Det var trevligt folk och kvällen bjöd på många skratt! :) Har dock kommit på att jag helst inte ska äga en telefon när jag dricker. Haha.. Ringde många samtal enligt telefonlistan.
Vaknade klockan 8 imorse. Svårt att sova. Solen sken in i rummet och ja kom plötsligt att tänka på förra helgen. Det var mysigt!
Åkte till salongen och storstädade i tre timmar. Tog cykeln och cyklade hem över stan. Hem till en stor tvätthög och en liten Bella som ville gå en promenad! :) Jag har tvättat varit ute med Bella. Betalat räkningar. Städat. Diskat.Damsugit. Torkat golvet. Handlat. Ätit Ben & Jerry. Och nu till sist ska jag laga tacos till mig och Diana. Hon kommer hem vid 7.:) Fullt upp hela tiden. Vet inte riktigt hur jag bär mig åt ibland. är 24 timmar på ett dygn för lite ?
Nej nu ska jag börja laga lite mat.
Det blir alltid kaos på spisen när jag står där så det är lika bra att börja i tid. Hehe..

Är så glad att Sandra är tillbaka från Sri Lanka! Har verkligen saknat den här tjejen!♥

 

Puss o Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0