At Daddy´s home! :)

Lycka. Lycka. Lycka.
Jag hade nästa glömt hur underbart det är att vara uppe i Jämtland. Jag är så otroligt glad att vi är ensamma med pappa några dagar! Vi flög hit i går morse så landade halv 10. Varhemma hos pappa vid elva. Vi var så trötta att vi sov några timmar. SSen blev de massa mys med pappas vovve Wilma. Finaste vovven också.  Måste dock säga att jag saknar min lilla Bella otroligt mkt redan också.  Hela eftermiddagen var vi inne igår och myste med pappa. Vid halv 12 tiden dök en skoter upp på gården och vände. Jag har mna aningar om vem de kan varit ;) haha..
Vi har varit ute massor idag, de är jätte mycket snö, solsken och underbara människor här. Jag ska blogga mera sen. Ska ut på en skoter tur nu med Diana o Pelle! Undrar vart vi ska åka. Pappa vill helst inte släppa iväg oss alltför långt. Hehe..
Hörs sen!
Tro de eller ej men jag har faktiskt handlat en bok(!)
Jag läser ju inte ens. Men den här ser jag fram emot att läsa :)
Känns som den kommer passa mig riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0