2 dagar kvar!

Imorrn natt flyger jag och syrran till pappa! Arlanda - Östersund Det ska bli så otroligt skönt! Just nu är jag sönderstressad .. Jag har jobbat o slitit som ett djur. Det är roligt men krävande. :)  Jag tror att det är viktigt med tid för sig själv. Man måste alltid ge lite tid åt sig själv, de är viktigare än man tror. I såna här perioder när jag stressar så kan jag knappt tänka. Jag känner mig som en maskin som jobbar sover jobbar sover.. Men de funkar alltid ett tag, men inte i längden. Så nu behöver jag relax. Och de kommer jag få med världens bästa Pappa!
Ser fram emot att träffa alla, åka skidor, skoter och bara ta det lugnt :) Tyvärr blir det inte en hel vecka utan vi åker tillbaka på tisdag. MEN på lördag bär de av till Stockholm igen! :)  Det vankas utgång!!! ;D

Nej, nu måste ja packa klart inför resan. Är livrädd att glömma passet eller liknanade. Jag kommer jobba som vanligt till 18 imorrn och sen efter jobbet hem till mamma och lämna av min älskade Bella! Och sen tillbaka till Öre och på natten går bussen till Arlanda!
Föresten, är det någon mer som känner att det är vår? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0