Oförglömlig resa. Oförglömliga stunder. <3

 

 

 

Precis landat på Mallorca efter en skräckflygning i åska. Alla var livrädda! :/

Men här är vi mest förväntansfulla över den kommande veckan :)

Aaron kom och mötte oss på flygplatsen, han fick agera lite fotograf som alltid ;)

Magaluf Beach!

Hemma i kalla Sverige igen. Det här ska kallas sommar , men jag går med långa byxor och långtröja och fryser fortfarande. Ibland undrar jag varför jag bor i dettta land?

Om det inte vore för min familj och mina vänner hade jag bott i ett definitivt varmare klimat!♥

Jag saknar alla underbara människor jag träffade på resan. Tänker på en viss person lite extra.

Men jag vet att han har det bra på Mallorca!  Han gav mig den där pirrande känslan som inte går att beskriva.

Livet man lever där är iinte densamma som här. Allt är frid och fröjd utomlands. I Sverige är det rutiner på rutiner som gäller.

Det var skönt med en kort arbetsvecka denna vecka. Behövde dessa två dagar att kurera mig. Har i princip legat i sängen hela helgen och myst med Bella ! :) Va och käkade lunch igår på stan en snabbis med Carro sen gick vi till mig o satte ihop en garderob. Den blev lite sne men de gör inget!! ;) haha..

Nu ska ja äta lite , ta en promenad med Bellis och sen ta reda på tvätten. Ikväll väntar besök av Sandra! :)

Vi ska prata massa om resan, Love love love! ♥

Trevlig Söndag!

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0