Midsommar i Jönköping!

Årets midsommar spenderades med ett härligt gäng nere i Jönköping! Måste säga att de är en av de bästa midsommar jag haft!! :D Den innehöll allt vad Midsommar ska göra, tillomed (tro de eller ej) men solen var framme på kvällen! Det var allt från: Dans, blomplockning till kransar, fest, mat, lekar och mycket mer! :) Åh, det var verkligen en BRA MIDSOMMAR!! Spenderade hela helgen i ett hus lite utanför Jönköping där Tobias bodde. Vi myste allihopa i huset och det festade och bastades på lördagen. När söndagen kom var det ingen som ville åka hem. Alla ville stanna! Men jobbet vänta och tillbaka ännu en gång till reality!
Nu är det full fart på jobbet och jag är äntligen lite bättre i min hals. Jag tror bastu stunden gjorde mig frisk, haha!
På lördag åker jag upp en sväng till min favorit stad Stockholm!  Åker hemåt söndag eftermiddag.Ska bli kul!! :)

Men tills dess är de hard work work!

Enjoy!



Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0