MAGALUF!!!

Hej och hå!
Igår kom jag hem efter en magisk, underbar och galen vecka på Mallorca Magaluf! Jag har haft dom finaste stunderna, samtidigt som jag har haft dom galnaste nätterna på dansgolvet. Vi har Badat, solat, dansat tills fötterna strejkat och avslutat med natt dopp! ;) Vi bodde 100 meter från Grabbarna Grus beach club vilket resulterade att vi hamnade där morgonens sista timmar. Jag har träffat folk som satt spår i mitt hjärta, blivit halvt förälskad och varit med om de mest finaste ögonblicken som inte går att beskriva.
Min vecka går inte att beskriva i ord. ♥

Palma

Es Trenc !




Tack Emelie, Therese och Diana och alla ni andra som gjorde min resa oförglömlig!

Last night..


I ♥ Mallorca

Puss o Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0