Girls just wanna HAVE FUN!

Es Trenc- sep 10!
NU STICKER JAG OCH TJEJERNA TILL MAGALUUUF, jag hör redan ..... Girls just wanna have fun!
Enjoy!

Puss Sandra

Liten update om sista tiden.. Har inte hunnit blogga något faktiskt. Bilderna sen förra helgen ligger fortfarande kvar i datorn och väntar på att få komma ut och synas. Har knappt haft tid att sova den senaste veckan. De här har nog varit en av de jobbigaste perioderna i mitt liv. Att jobba 110 % och sen flyttpacka och FLYTTA samtidgt är inget att rekomndera. Man ska prestera bra på jobbet med noll energi funkar inte. Jag är bara totalt överkörd just nu. TACK till ALLA ni som hjälpt till med flytten. Utan er hade vi inte varit halvvägs..♥
Så en vecka semester i värmen ska få göra sitt!
SOM JAG HAR LÄNGTAT!!
IMORRN! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0