Det svänger !!

... Just nu är jag lite här och där! Allt förutom hemma (där jag nu borde vara!).
Förra veckan återstod av work work. Hann inte med så mycket mer förutom jobb. På Onsdag natt begav vi oss 4 tjejer  , blondingänget, kalla oss vad ni vill(!) tilll Nynäshamn där båten väntade på avgång mot fina Gotland. Eftersom de var första gången vi åkte dit var förväntningarna extra höga. Dessutom hade jag hört att Gotland  är det mest solsäkra ställe i Sverige! Dagen då vi kom möttes vi av regn, åska , kalla vindar. För att förtränga vindarna tog vi några glas innan vi satt oss på cyklarna för att cykla in mot stan. Då brakade helvet lös! Det var kolsvart överallt, folk slungades ut ur krogarna. Gotland var svart. Strömlöst. Inte en rödljusen i stan fungerade. Första bästa taxi hem till Rävhagen där annat trevligt sällskap väntade!
Fredagen tillägnades på KALLIS- Kallbadhuset!
Grymt ställe, solen sken, afterbeachparty kan man säga! Helt galet!!
Där började festen.. Och slutade på lördag natt! I cyklandes spöregn hem. Hem till rävhagen för några timmars sömn innan vi skulle åka med båten till fastlandet. Söndag var mysig. Vi la oss i Almedalen, köpte langos, skrattade och pratade.  Några nice guys kom förbi och sa hej då och sen satte vi oss på båten .
Stoppade i mig åksjuke tabletter för de var ingen vidare känsla att åka när båten gungade som bara den och dessutom se folk som kräkts. Bara tanken får mig att må illa.
Jag åkte direkt hem till mamma och Bella. Helt otroligt vad man kan sakna den lilla skrutten!♥
Måndag var vi lediga. Vi behövde sömn. ;) Jag gjorde inte allt för mycket.
Hann med  lite chill i parken  med Sherko. Det var allt.
Nu work work till helgen.
Jag tillhör tyvärr dom som inte kommer att gå på Veronica Maggio imorrn!
Godnatt !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0