Underbar helg !

Som ni vet har jag fått världens bästa grannar! ♥ Det är helt otroligt! Sandra har bott i lägenheten i helgen. Så fredagen spenderade jag med Emelie. Vi satt o babbla i 2 timmar  (de kändes som en halv timme typ), men tiden går fort när man har roligt! :) Lördagen  började med en sväng på stan. Det var nästan lite snöstorm ett tag så de blev ingen lång stund! På kvällen kom B över en stund. Brun och fin efter en vecka på Gran Canaria ! ;) Jag är så avis! Jag vill också ha sol bad och värme. Det är verkligen rätt tid att fly från Sverige nu.  Kvällen avslutades nere hos Sandra! Det blev också massa babbel!! Sen tog vi en sväng med Bellis o mötte Emelie som kom med bussen vid 1 tiden. Mysig kväll!

Idag har jag hunnit med en powerwalk, eller ja så gott de gick. Det är ju isgata utomhus! Haha.. Men jag höll mig på benen. Lagat mat i tre timmar. Förengångsskull ska jag slippa stå o laga mat för nån dag. Jag och spisen är inte bästa vänner. Häromdagen brända jag mina små fingrar på en platta, efter att ha satt på fel ! Idag trodde jag att jag klarat allt, tills jag kom på att jag glömt maten i ugnen. Det gick att rädda om man tog bort de brända! :)
Ikväll har jag målat massa, de är nästan helt klart nu. Det blev juett break när Diana o jag fick influensa. Men nu är de nästan klart som sagt. Snart är de sängen som väntar.
Längtar tills lördag! Det kommer bli amazing...

God Natt!
Puss Sandra

Stop playin the game


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0