Nyårsafton! :)

Igår var sista dagen av 2010. Som ni ser i min blogg innan har jag summerat året litegrann. Det är alltid lika spännande med ett nytt år. Man vet aldrig vad som väntar.  2011 kommer bli ett fantastiskt år! Och jag ser fram emot det.  Något nyårslöfte blev det aldrig. Jag vet att det bara bryts. Många brukar lägga ner sina löften på träning osv. Jag har iofs en litet löfte. Och det handlar om en person. Att vi inte ska ha någonsomhelst kontakt på nått sätt o vis. Tillomed inte ens minsta ögonkontakt. Det blir bäst så. Punkt.

Kvällen bestod av god mat , Emelie, Caroline, Diana, musik, mysket prat och framför allt mycket skratt!
Självaste tolvslaget tillbringade jag med dom bästa iförd i en svart fodralklänning och high heels! Bara det var kärlek! Jag hade en magisk kväll med vännerna , vi dansade fram till 3 , fick aldrig nog av movesen! Innan jag somnade hemma fick jag finaste  samtalet någongång mellan 5.00- 6.00 imorse.
Jag välkomnade 2011 på bästa sätt. Nu är det bara att fortsätta  på det sättet! ♥
Tack alla för att ni gjorde mitt nyår minnesvärd!



Hemma hos oss. Lägg märke till att det är nymålat ;)












Gott Nytt År!
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0