Goodmorning reality

Godmorgon!
Vaknade för en liten stund sedan. Har faktiskt ätit mat idag, fått i mig massa. Massa var väl att ta i men mer än vad jag fått i mig dom senaste 5 dagarna. Magen har skrikit efter mat. I måndags när jag skrev sista inlägget i bloggen var de ganska kortfattat. Jag minns hur jag mådde. Jag kände att jag var sjuk. Jag gick och lag mig och vaknade några timmar senare och hade insjuknat i influensa. Ja INFLUENSA! Jag trodde aldrig jag skulle behöva känna på hur det kändes. Hög feber, hosta frossa. Diana och jag tog bussen kl 7 på morgonen hem till mamma. Vi smittade tyvärr mamma också. Så hela familjen Eriksson har legat i influensa 40 graders feber , halv döda med andra ord. Jag har sovit 24/7 . Helgens planer sprack ganska snabbt. Målningen är kvar hemma ogjord. Imorrn är det min födelsedag som jag får tillbringa i sängen.(Vilket jag gjorde min 21 års dag också). Vilken himla bra start på året. Det finns även andra grejer i min omgivning som har gjort attt jag har haft mkt att tänka på....

Såna här stunder önskar jag att man hade någon att krypa mer med ,någon som tog hand om mig och som man kunde dela tankarna med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0