Vad gör jag i Sverige?

Söndag åter igen..Var tog helgen vägen? Förstår inte att dagarna går så snabbt! Ioförsig så vet jag varför .. Jag jobbar mycket just nu. Ska jobba ihop 24 h . Så denna vecka har jag jobbat ihop 8 h utöver min vanliga jobbtid :)
De är bara att köra liksom. Känner att jag kan jobba just nu , de är skit väder, jag befinner mig i ett äckligt kallt land och ja  till o med i Örebro! Vad gör jag i Sverige? i Örebro? Aldrig Nöjd. Vill bort till något varmt land, försöker drömma mig bort men inser ganska snabbt  att det inte stämmer med min vardag! Som sagt ihelgen blev ingen utgång. Folk springer på samma ställe helg efter helg. Jag känner inte att det ger mig så mycket. ;)
Pratade med Attilla i fredags! Han berättade att han kommer vara på Mallorca när vi åker dit. Jag är så glad att mina tjejkompisar ska få träffa honom. Han är en av dom få människor som har fått en plats i mitt hjärta. Han är en otroligt fin vän och dom ska man hålla hårt i.


Mallorca - maj 2010


Puss Sandra

Kommentarer
Postat av: Ylva Karlsson

Vad trevlig dina inlägg verkar vara. kommer med all säkerhet att läsa dina inlägg igen! =) Hoppas du har en trevlig helg (:

2011-02-23 @ 19:51:02
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0