Kärlek

Natten är ung och jag ligger vaken
Jag är Lucy in the Sky, jag är högt över molnen
Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka
har vaknat
Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka
För jag har trillat dit, jag har fallit,
För Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer

Jag är nästan där
jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer b
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer nu Du, håll ut Du vet at
taby Jag tror jag är kär I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller Du och jag nu
att hon är söt men det måste bli
Du, snälla vänta, vänta, håll ut Tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart Jag vet
du och jag.
Baby , jag tror jag är kär!


It´s over. Du är raderad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0