Hold on..


Vad veckorna går snabbt! Det när redan torsdag imorgon och sen är de fredag och helg! Vilket känns underbart! För min del blir det jobb på lördag, så jag får inte riktigt ta helg på fredag kväll! :)
Det är sjukt myckett som händer just nu.. Jag vet inte en kväll när jag bara satt ner och tog det lugnt. Inte nog med att det är mycket på jobbet och det blir långa dagar där, utan vi har även haft endel att fixa med i lägenheten med. Plus att ja jobbar  in extra tid på jobbet också. Ska nämligen åka till pappa i mars och vill helst inte ta av mina semesterveckor redan! Bokade flygbiljetter idag. De är första gången vi flyger upp dit. Det ska bli mysigt! Saknar pappa jätte mycket! ♥ Något som glädjer mig extra mycket just nu är att Bella är bättre! Hon är mitt lilla hjärta, vet inte vad jag skulle göra utan henne!♥
I helgen får Diana och jag besök av några släktingar från Stockholm, har fixat och städat lägenheten ikväll så det ser bra ut i våran lya! Även faktiskt strykt gardiner.. Puh! :P Lagat mat, diskat.. Och även hunnit med en liten snabbsväng ner till Emelie! Diana kommer hem vid halv 1 inatt. Hon jobbar till 12 tydligen, de var nån inventering pågång.. Ska ta och lägga mig nu.
God natt!

Jag och världens sötaste kattunge! :)

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0