Kalas, trolleri och äventyr!

Mysig weekend i Stockholm! Det var precis som jag tänkt mig.
Julstämning, massor med folk, jul musik, julklappshandling och som i sin vanliga ordning slår NKs skyltfönster rekord varje år. WOW!
Medan Diana och Carran laddade upp med att sova nån timme innan vi skulle iväg
så passade jag på att springa ut på stan igen.
Hälsade på Philip en snabbis på jobbet, Grodan där han jobbar!  Mysigt ställe mitt vid Stureplan nästan. Jag och lokalsinne resuterade att jag fick ringa ett x samtal tiill Sandra för att få hjälp bland gatorna. Haha!
Firade Erik 25års kalas på kvällen. Det var hej vilt kalas, trolleri och äventyr! Efter några få timmars sömn var man på benen igen , dags för lite shopping på stan!
Några trötta själar anlände sedan på söndagskvällen till Örebro.
Jag, Diana, Carro!
Födelsedagsbarnet!
Jag och Viktor !
Partybussen dvs. våran åktur !
Galen tur i bussen !
Puss o Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0