Andra Advent- O´Helga natt!

Sofforna står ihopställda nu. Diana och jag har bildat en dubbelsäng! Smart va? Hur som helst. Idag åte jag hemåt till Örebro. Helgen har varit så lugn den kan bli. Jag behövde det verkligen. Alla tankar tar över ibland. Och tar all min energi. I helgen var den på noll. Nu är det lite uppladdad iallafall.
Jag fick ett samtal ikväll. Vågar inte hoppas. Kan det verkligen vara så att oturen har vänt? Nej,jag vågar inte hoppas. Jag tar en dag i taget denna vecka. Imorrn ska jag ringa några andra viktiga samtal. Vi får helt enkelt se hur de går!

Har varit och kikat på O´Helga natt ikväll på stortorget! Massa folk, skratt och underbar stämning. Mina fötter larade dock inte mer än en timme i kylan. Sen var de dags att gå hem och komma in i värmen. Några av artisterna var Shirley Clamp och Tomas Dileva. Han sa några väl valda kloka ord. Dom ska jag tänka på.

Nu ska jag blunda om en stund!
Godnatt!
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0