Moves like Jagger. . .

. . . Så sköön låt! Spelas om och om igen! Samtidigt varvas den med fina låten "Good life" med One republic. Låten påminner mig om min vän Elin som nu sitter i New York och ska spendera ett år framöver i det magiska USA ! Häftigt! Vad händer i mitt liv  då? Jo inte alltför mycket mer än jobb jobb jobb! Mycket stress hit o dit. Jag längtar efter att få säga de orden som " jag har långtråkigt,  jag är rastlös". Det var år sen jag kände att jag hade tid över för småsaker.
Hösten närmar sig med stormsteg föresten. Vilket är väl inte alltför kul. Trötta mornar, kalla kvällar, förkylningar osv. Något som jag däremot ser fram emot är TWILIGHT filmen som kommer på bio i Nov! (Får inte missa!!) och även ska ja ta mig tillbaka på Njoy och börja med träningen igen. Och framför allt hemma kvällar i soffan med en bra bok, en filt , en kopp te och Världens sötaste Bella! ♥ MYS!

Om TRE dagar har jag landat på Mallorca igen, och ja jag vet  -Mallorca igen!  De är något med den ön. Vi ska återigen till Magaluf, denna gång med syrran, Emelie och Hanna! Vi kommmer bli ett grymt gäng! :)


Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0