Schwarzkopf Professional

Visning med mat och dryck på Örebro Slott har jag och Caroline tillbringat denna kväll på! Kvällen började vid 18.30 på slottet med god mat och vin. Det fanns öl och cider också men jag valde att ta ett glas Cola, haha.. Jag dricker ju inte vin och cider kan jag ite dricka till mat. Mycket trevligt. Det var många frisörer på plats. Örebro slott är vackert! Man är där alldels för sällan.
Sist jag var där var på Börllopsmässan för tre år sedan när jag var modell.
Själva visningen var grym. Jätte snygga frisörer, fulla av inspiration, ideer, tips och framför allt vilja! Min dröm är ju själv  att stå på en scen om några år, klippa och styla  för olika magasin osv.Jag älskar att ha mål! Dom målen ska man nå, med lite vilja. Man vet aldrig när, var och hur men huvudsaken är att man hela tiden har et mål i livet ochvet vad man vill!Hursomhelst dom två tjejerna som hade visningen idag var på Schwarzkofp och medverkade bl.a. i modeveckan i Stockholm och jobbade med kända designers. Häftigt!
Efter ettt par timmar på var man lite rikare på ny inspiration. Det är alltid nyttigt att fylla på ide´förrådet, det kan aldrig bli för mycket! :)
Dom senaste veckorna har vi på salongen varit iväg på 3 visingar! Det har varit super kul och nyttigt!! Istället ställde vi in Elmia detta år. Det var förra helgen om jag inte minns fel. Vi ska åka till antingen Rom eller England i Oktober på en stor mässa/kurs! Det ser vi redan fram emot!

www.2klippare.se

Puss o Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0