Salong 2 Klippare!!

Idag hade vi våran praktikant Amanda hos oss. Hon är hos oss en dag i veckan. Hon har utvecklats så otroligt mkt. För två år sedan stod hon och sopade golv och städade produkthyllan! Nu gör hon allt vi gör, klipper, färgar, stylar, sköter kassan osv! Så himla kul att se! :) Många har kommit in och fråga och praktikplatser men vi har velat fokusera på Amanda, och ha en och samma elev! Det känns tryggast för både henne och oss.
I mars firade vi två hela år på salongen! Helt galet om jag får säga! :) Bara att vara egenföretagare har gett mig så otroligt mycket. Visst, de är lite fritid, man jobbar mycket , har ännu mer ansvar osv. men man får så mycket tillbaka. Jag tycker man lär sig något varje dag! Och jag vill lära mig, jag vill lära ig nytt hela tiden. Utvecklas, klättra högre mot nya mål! Är det de som kallas driven?
I helgen är det Elmia mässan i Jönköping. Vi har besökt den varje år , tre år i rad tror jag. Men i år hoppar vi den och satsar på små kurser och åker iväg i Oktober antingen till ROM eller ENGLAND! Rom vore häftigt!! Ser fram emot det redan.
Nej nu ska jag slå ihop datan.. Och snart lägga mig!
Imorrn är det fredag och alltid hektiskt på jobbet! Vi ska jobba lördah också, fast bara några timmar!
Sweet Dreams!
Puss Sandra
Besök våran hemsida
www.2klippare.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0