Read my lips!

Då var påsken 2011 avklarad och imorgon väntar jobb! Dom här fyra lediga dagarna var välbehövliga. DOm gick lite för snabbt bara... Har hunnit med ganska mycket ändå, trots att dom gick snabbt. Vädret har ju varit underbart! Solen har lyst på mig fredag, lördag, söndag och idag måndag! :) Love it!! Jag har spenderat min tid utomhus nästintill hela dagarna. Var hos mammi och hälsade på och åt massa påskmat. Åkte hem lördagen när det skulle bjudas på festigheter i staden. Vi firade Sandra som fyllt 23 och även hennes pojkvän till deras nya fina lägehnet mitt i stan! :) Galen fest, slutade i både skratt och tårar! Haha.. Kvällen avslutades iaf på Ritz. Det var bra drag! Fin kväll! Dom två sista dagarna har varit helt underbara. Jag och Diana har spenderat timmar ute i solen på våran gård. Till och med bränt oss i solen. Samma grej varje år (paniiksola) hehe.. Igår tog vi årets första cykeltur ut till Naturens hus vid Hjälmaren! Den platsen är så speciell för mig. Jag älskar det stället!
Nu sitter jag här och inväntar Big Brother!Kommer inte  bli sen kväll hos oss ikväll.
Båda sitter redan och gäspar.
Diana och jag körde på magtröjor! Härligt mode! :)
Sandra och Ronnie ! :)

Erik var hemma på besök i Örebro!

Tack för en toppen helg! ♥

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0