Fin helg !

Lördagen började med att bästaste Benn kom med tåget och landade i Örebro ! ;) Det var sjukt kul att se honom! Vi gick hem till oss, sen upp på stan. Visade honom stan (även om han varit här innan) haha. Bl. a Stadsparken, slottet osv. Sen gick vi till salongen och kikade lite!! Eftermiddagen spenderades hemma i soffan. Vihade planer på att gå ut, men dom ändrade när jag insåg att min energinivå inte låg på topp! Kikade lite på den perfekta stormen, en hemsk och tagisk film. Men med mitt sällskap i soffan gjorde de inte så mycket!

Finaste syster! ♥

'

Det finns guldkorn, men dom är få och svåra att hitta.


Benn och jag var ju självfallet tvugna att äta Ben & Jerry glass!


Sen var det dags att lämna av Benn vid tåget. Och därmed vakna ur drömmen.

Nu sitter jag och lyssnar på Finaste låten och hoppas på en fin dröm inatt igen!

http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4

True lovestory.


Våren närmar sig med stormsteg och jag är lyckligare än nånsin! ♥

52 dagar kvar till Magaluf! Nedräkningen har börjat....

Puss o Kram

Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0